Ongetwijfeld heeft u de lijnen al uitgezet voor 2017. Staat klanttevredenheid ook op de agenda? Misschien wilt u uw onderzoek naar klanttevredenheid in 2017 anders doen: minder conventioneel, met een flinke dosis lef – en vooral effectief?

Standaard onderzoeken leiden vaak tot irritatie bij uw klanten. En dat terwijl u het tegenovergestelde wilt bereiken, namelijk de relatie met uw klanten koesteren en versterken!

Kies daarom in 2017 voor een andere aanpak.

  1. Houdt u al klanttevredenheidsonderzoeken? Ga écht aan de slag met de uitkomsten van eerder uitgevoerde onderzoeken en communiceer hierover met uw klanten. Bijvoorbeeld in uw nieuwsbrief of op uw website, of beter nog, als onderwerp voor uw accountmanagers en verkopers in hun gesprekken met uw klanten. Gebruik de feedback om uw organisatie te verbeteren!
  2. Houdt u nog geen klanttevredenheidsonderzoeken of voelt u zich uitgedaagd door onze stelling? Breng de verwachtingen van uw klanten in kaart en meet vervolgens hoe u hierop presteert volgens uw klanten. Met andere woorden: alle partijen werken samen aan verbeteringen. Helemaal in lijn met Lean / Sig Sigma en ISO 9001:2015.

vuurwerkDat wij u graag van dienst zijn met het verder uitwerken van deze effectieve aanpak, spreekt voor zich. Graag nodigen wij u daarom uit voor een geheel vrijblijvend gesprek. Wij investeren hierin 2 uur van onze tijd en vertalen dit naar een vrijblijvend advies. Een goed begin van 2017!

Wij wensen u goede feestdagen toe – en hopelijk tot ziens in 2017!

Team PRO-CES

  • Rick Muller
  • Robin Huisman
  • Kitty te Lintelo