tool-dashboard

PRO-CES Tool gelanceerd!

Vorige week gaven wij onze 1e demo en nu staat het sein op groen: we gaan van start met de speciaal ontworpen PRO-CES tool! Met de PRO-CES tool kunt u eenvoudig de verwachtingen van uw klanten in kaart brengen om deze  vervolgens te meten.

Zijn uw klanten ook uitgekeken op de standaard klanttevredenheidsonderzoeken en NPS metingen? Wilt u toch graag weten of uw klanten tevreden zijn? Of, beter nog, wilt u weten wat uw klanten van u verwachten, waar zij u op willen beoordelen en dit ook echt adresseren in uw organisatie? Bel ons dan voor een kennismaking – wij kunnen u dan meteen laten zien hoe onze nieuwe PRO-CES tool werkt.

PRO-CES helpt u groeien!

ExpectationsDoor gebruik te maken van de klantverwachting stellen we u in staat om:

  • uw (klant)processen te optimaliseren,
  • uw klantgerichtheid te vergroten,
  • de klantloyaliteit te verhogen,
  • daarmee uw bedrijfsresultaat te verbeteren.