Customer Journey

Om het verschil te kunnen maken tussen een tevreden klant en een klant die u vol lof overal aanbeveelt moet u het klantgerichtheids-DNA verankeren in het gedrag van alle medewerkers binnen uw organisatie.

Daarvoor moet u uiteraard weten, wát uw klant verwacht, waar uw klant blij of zelfs gelukkig van wordt. Dit is niet met één onderzoek in kaart te brengen, want het verschil maken, dat moet u ervaren, beleven.

Bij een Customer Journey bekijkt u alle contactmomenten tussen uw organisatie, medewerkers, producten of diensten en uw klanten gedurende de levensduur van uw producten of diensten.

Het is dan ook crucuiaal bij een Customer Journey zowel uw klanten als ook medewerkers van alle afdelingen binnen uw organisatie te betrekken. Begrip leidt tot betrokkenheid en vertrouwen en dat leidt tot passie en gedrevenheid en daarmee klantgericht gedrag in uw hele organisatie.

"Mensen doen zaken met mensen"

De Customer Journey is de ultieme tool m.b.t. continu verbeteren. Successen van de Customer Journey viert u dan ook samen met uw klanten en medewerkers.

Een Customer Journey is altijd maatwerk. De impact op uw organisatie hangt onder meer af van het niveau van uw organisatie en klantgericht gedrag, de complexiteit van uw producten en dienstverlening, de cultuur en processen binnen uw organisatie.

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.