In artikelen

tool-dashboard

PRO-CES Tool gelanceerd!

Vorige week gaven wij onze 1e demo en nu staat het sein op groen: we gaan van start met de speciaal ontworpen PRO-CES tool! Met de PRO-CES tool kunt u eenvoudig de verwachtingen van uw klanten in kaart brengen om deze  vervolgens te meten.

Zijn uw klanten ook uitgekeken op de standaard klanttevredenheidsonderzoeken en NPS metingen? Wilt u toch graag weten of uw klanten tevreden zijn? Of, beter nog, wilt u weten wat uw klanten van u verwachten, waar zij u op willen beoordelen en dit ook echt adresseren in uw organisatie? Bel ons dan voor een kennismaking – wij kunnen u dan meteen laten zien hoe onze nieuwe PRO-CES tool werkt.

PRO-CES helpt u groeien!

ExpectationsDoor gebruik te maken van de klantverwachting stellen we u in staat om:

  • uw (klant)processen te optimaliseren,
  • uw klantgerichtheid te vergroten,
  • de klantloyaliteit te verhogen,
  • daarmee uw bedrijfsresultaat te verbeteren.
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search